Zadzwoń do nas

Załącznik nr 1 do Zarządzenia 2/2021

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie
zamówienia w MPWiK Sp. z o. o. z siedzibą w Żywcu

Niniejszy regulamin został opracowany na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.)

I. Postanowienia ogólne

  1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o Komisji Przetargowej należy przez to rozumieć Komisję Przetargową działającą w oparciu o Zarządzenie nr 2/2021 z dnia 02.08.2021 r.
  2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
  3. Komisję obowiązują przepisy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą Pzp”, przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

II. Skład stałej Komisji Przetargowej

  1. Celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową, wyznaczając jej stały skład:

 

Przewodniczący Komisji -                   Michał Adamczyk

Sekretarz Komisji -                              Przemysław Harężlak

Członek Komisji -                                Paweł Stachura

 

oraz Dyrektor Zakładu lub Kierownik Wydziału, Koordynator będący inicjatorem danego postępowania.

 

  1. Skład Komisji Przetargowej zapewnienia sprawne i merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania. Do składu Komisji Przetargowej mogą zostać powołane inne osoby, w tym w szczególności niezależni eksperci (np. biegli, rzeczoznawcy) w przypadku realizacji zadań współfinansowanych ze środków publicznych, zewnętrznych programów pomocowych itp.
  2. Niniejszy Regulamin określa tryb pracy Komisji Przetargowej niezależnie od wartości oraz podstaw prawnych zamówień oraz trybów ich udzielenia, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w ustawie Pzp oraz Regulaminach wewnętrznych.

III. Bezstronność członków Komisji Przetargowej

  1. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego powierza się osobom zapewniającym bezstronność oraz obiektywizm, posiadającym wiedzę, zarówno w zakresie zamówień publicznych, jak  i w zakresie spraw właściwych dla przedmiotu zamówienia.
  2. Za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadają członkowie stałej Komisji Przetargowej w zakresie w jakim powierzono im czynności w postępowaniu oraz czynności związane z przygotowaniem       i przeprowadzeniem postępowania.
  3. Kierownik Zamawiającego zatwierdza czynności Komisji Przetargowej podpisując protokół z przeprowadzonego postępowania.
  4. Kierownik Zamawiającego, członek Komisji Przetargowej oraz inne osoby wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem postępowania po stronie Zamawiającego,  lub osoby mogące wpłynąć na wynik postępowania lub osoby udzielające zamówienia podlegają wyłączeniu z dokonywania tych czynności, jeżeli po ich stronie występuje konflikt interesów lub osoby te pozostają powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty.
  5. Konflikt interesów występuje wówczas, gdy osoby wymienione w ust. 4:
    1) ubiegają się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem postępowania;
    2) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu z Wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    3) w okresie przed upływem 3 lat przed wszczęciem postępowania pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z Wykonawcą, otrzymywały od Wykonawcy wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    4) pozostają z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania.
  1. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy osobami, o których mowa w ust. 4, a wykonawcą polegające w szczególności na:
    1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję;
    3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
    4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. Kierownik Zamawiającego, członek Komisji Przetargowej oraz inne osoby wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem postępowania po stronie zamawiającego lub osoby mogące wpłynąć na wynik tego postępowania lub osoby udzielające zamówienia podlegają wyłączeniu z dokonywania tych czynności, jeżeli zostały prawomocnie skazane  za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,              o którym mowa w art. 228-230a, art. 270, art. 276, art. 286, art. 287, art. 296, art. 296a, art. 297, art. 303 lub art. 305 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1444 i 1517), zwanej dalej „Kodeksem karnym”, o ile nie nastąpiło zatarcie skazania.
  3. Osoby, o których mowa w ust. 4 i ust. 7, składają pod rygorem odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, oświadczenie w formie pisemnej o istnieniu albo braku istnienia okoliczności, o których mowa odpowiednio w ust. 5 lub ust. 6 i 7. Jednocześnie uprzedza się, osoby składające oświadczenie o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
  4. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu, po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, o których mowa w ust. 5 lub ust. 6 i 7, powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych, które nie wpływają na wynik postępowania.

IV. Zakres obowiązków Komisji Przetargowej

  1. Komisja pracuje kolegialnie i podejmuje decyzje większością głosów. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos przewodniczącego Komisji.
  2. Członkowie Komisji Przetargowej obowiązani są do przestrzegania przepisów ustawy Pzp oraz przepisów wykonawczych do niej, jak również innych przepisów i procedur właściwych dla określonego zamówienia, w tym odpowiednich wytycznych dotyczących udzielania zamówień, przyjętych przez instytucje zarządzające środkami pomocowymi.
  3. Członkowie stałej Komisji Przetargowej obowiązani są do wzajemnej współpracy oraz pomocy w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. Członkowie stałej Komisji Przetargowej obowiązani są do stałego pogłębiania wiedzy  z zakresu zamówień publicznych oraz wszelkich zasad i wytycznych dotyczących udzielania zamówień, przyjętych przez instytucje zarządzające środkami pomocowymi.
  5. Do obowiązków Komisji Przetargowej należy w  szczególności podejmowanie czynności, które odznaczają się obiektywizmem oraz interesem Zamawiającego;
  6. Jeżeli do dokonania czynności w danym postępowaniu wymagana jest wiedza specjalna, Komisja Przetargowa za pośrednictwem przewodniczącego Komisji składa do Kierownika Zamawiającego wniosek o powołanie biegłego.
  7. Do zadań Przewodniczącego Stałej Komisji Przetargowej, należy:
    a. organizowanie i kierowanie pracami Komisji Przetargowej,
    b. wyznaczanie harmonogramu pracy Komisji Przetargowej, w terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,
    c. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    d. wybór trybu udzielenia zamówienia wraz z jego uzasadnieniem,
    e. ustalenie, w uzgodnieniu z pozostałymi członkami Komisji, kryteriów oceny ofert,
    f. weryfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów, wymaganych procedurą postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzonych przez członków Komisji Przetargowej,
    g. przekazanie zaakceptowanych dokumentów do zatwierdzenia przez Kierownika Zamawiającego,
    h. nadzorowanie prawidłowego dokumentowania postępowania,
    i. informowanie Kierownika Zamawiającego o ewentualnych problemach związanych z pracami Komisji Przetargowej,
    j. nadzór nad terminowym i prawidłowym dokonywaniem czynności w postępowaniu,
    k. dokonanie czynności otwarcia ofert, chyba, że dokonanie tej czynności zostało powierzone innej osobie,
    l. koordynacja działań związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej,
    m. czuwanie nad przestrzeganiem zasad postępowania przez członków Komisji Przetargowej.
  1. Do zadań Komisji Przetargowej należy przygotowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Kierownikowi Zamawiającego niżej wymienionych dokumentów, w zależności od podstawy i trybu prowadzonego postępowania:
    a. protokołu z oszacowania wartości zamówienia oraz analizy potrzeb i wymagań, w odniesieniu do zamówień wobec których obowiązek sporządzenia analizy wynika z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
    b. Specyfikacji Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym: projektem umowy), zaproszenia do składania ofert, zaproszenia do negocjacji lub zapytania o cenę,
    c. ogłoszenia o zamówieniu, właściwego dla danego trybu udzielenia zamówienia,
    d. wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji w sprawach przewidzianych ustawą,
    e. propozycji wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
    f. propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
    g. wniosku o unieważnienie lub zamknięcie postępowania,
    h. protokołu postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami,
    i. propozycji rozstrzygnięcia wniesionego środka ochrony prawnej,
    j. propozycji innych wymaganych w ustawie dokumentów.
  2. W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiednio do ustalonego trybu postępowania do obowiązków Komisji Przetargowej należy:
    a. udzielanie wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia,
    b. prowadzenie negocjacji,
    c. dokonywanie otwarcia ofert,
    d. żądanie od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
    e. poprawienie w tekście oferty oczywistych pomyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty,
    f. dokonywanie indywidualnej oceny ofert, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
    g. dokonywanie innych czynności, przewidzianych w ustawie Pzp, obowiązujących Zamawiającego regulaminach, pozostałych przepisach prawa regulującego udzielanie zamówień, w tym zamówień podlegających współfinansowaniu ze środków UE.

V. Tryb pracy członków Komisji Przetargowej

  1. Otwarcie ofert:
    1) Procedury otwarcia ofert dokonuje się w ustalonym miejscu i czasie.
    2) Podczas otwarcia ofert przewodniczący Komisji Przetargowej lub inny wyznaczony niego członek Komisji zobowiązany jest do:
    - sprawdzenia czy oferty zastały złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ oraz z przepisami zgodnie z którymi prowadzone jest postępowanie;
    - podania najpóźniej przed otwarciem ofert kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
    - po otwarciu ofert podania nazwy albo imion i nazwisk oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania Wykonawcy, a także informacji o cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

Oferty są jawne od chwili ich otwarcia, z zastrzeżeniem, ze nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Powyższa zasada ma odpowiednie zastosowanie względem informacji przekazanych w trakcie składania przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełniania dokumentów na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca nie może zastrzec tajemnicy przedsiębiorstwa względem informacji takich jak: nazwa firmy, siedziba, adres, cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji lub rękojmi i warunki płatności.

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
  2. Badanie i ocena ofert:
    a. termin oraz miejsce posiedzenia Komisji Przetargowej wyznacza jej Przewodniczący,
    b. członkom Komisji Przetargowej nie wolno ujawniać jakichkolwiek informacji związanych z przebiegiem prac Komisji z posiedzenia Komisji Przetargowej, sporządzany jest protokół przez członka - Sekretarza, jeżeli posiedzenie jest jednorazowe protokołem tym jest raport z oceny ofert sporządzony zgodnie z ustawą Pzp,
    c. wszystkie dokumenty związane z postępowaniem na posiedzeniu oraz między posiedzeniami Komisji Przetargowej zabezpiecza jej członek-Sekretarz,
    d. Komisja Przetargowa dokonuje oceny ofert złożonych w terminie pod względem spełnienia wymogów formalnych,
    e. Komisja Przetargowa dokonuje oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymogi i postanowienia sformułowane w ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ, na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofertach,
    f. w przypadku czynności Komisji Przetargowej dokonanej z naruszeniem przepisów prawa, Kierownik Zamawiającego stwierdza jej nieważność. Wówczas na polecenie Kierownika Zamawiającego, Komisja Przetargowa powtarza unieważnioną czynność;
  1. Wybór oferty:
    a. po dokonaniu czynności, o których mowa w ust. 3, Komisja Przetargowa w szczególności przedstawia do Kierownika Zamawiającego:
    - wyniki oceny ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
    - propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej;
    - odrzucenie określonych ofert;
    - propozycję unieważnienia postępowania lub jego zamknięcie zawierające uzasadnienie faktyczne i prawne.
    b. o podjęciu decyzji, o których mowa w ust. 3 tiret pierwsze i trzecie, Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania i których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
    c. jeżeli nie zajdą okoliczności uzasadniające unieważnienie postępowania lub zamknięcia, Komisja Przetargowa proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert dokonanej przez członków Komisji,
    d.indywidualna ocena ofert dokonywana przez każdego z członków Komisji Przetargowej odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych dla danego postępowania w treści SWZ,
    e. jeżeli jest to uzasadnione przyjętymi kryteriami oceny ofert, można dokonać indywidualnej oceny ofert przez każdego z członków Komisji Przetargowej. W takim przypadku Komisja Przetargowa sporządza jedynie pisemne uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej,
    f. Przewodniczący Komisji Przetargowej przedkłada Kierownikowi Zamawiającego informację z przebiegu prac Komisji lub protokół, z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej wraz z załącznikami,
    g. jeżeli Kierownik Zamawiającego zatwierdzi propozycję Komisji Przetargowej, o której mowa w lit. f), Przewodniczący Komisji przedstawia mu do podpisania projekty wymaganych zawiadomień.

VI. Postępowanie w sprawie wniesionych środkow ochrony prawnej

  1. Postępowania realizowane na podstawie ustawy Pzp:
    a. o wniesieniu odwołania przez Wykonawcę do Krajowej Izby Odwoławczej, Przewodniczący Komisji Przetargowej informuje niezwłocznie Kierownika Zamawiającego,
    b. Kierownik Zamawiającego podejmuje decyzję odnośnie stanowiska Zamawiającego w przedmiocie wniesionego odwołania oraz wskazuje osoby reprezentujące Zamawiającego w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą,
    c. o wynikach postępowania odwoławczego Przewodniczący Komisji Przetargowej informuje niezwłocznie Kierownika Zamawiającego,
    d. Kierownik Zamawiającego podejmuje decyzję w przedmiocie wniesienia skargi na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej, a jeżeli zostanie podjęta decyzja o jej wniesieniu wskazuje osoby reprezentujące Zamawiającego w postępowaniu przed sądem,
    e. jeżeli skargę wniesie druga strona postępowania odwoławczego, Kierownik Zamawiającego na wniosek Przewodniczącego Komisji Przetargowej wskazuje osoby reprezentujące Zamawiającego w postępowaniu przed sądem.
  2. Postępowania realizowane na podstawie wewnętrznych Regulaminów:
    a. o wniesieniu skargi przez Wykonawcę w postępowaniu Przewodniczący Komisji Przetargowej informuje niezwłocznie Kierownika Zamawiającego,
    b. Przewodniczący Komisji Przetargowej wysyła informację o wniesieniu skargi oraz o jej treści i zarzutach wszystkim Wykonawcom lub Wykonawcom, którzy złożyli oferty,
    c. Przewodniczący Komisji Przetargowej przekazuje skargę Kierownikowi Zamawiającego. Komisja Przetargowa przygotowuje propozycję rozstrzygnięcia skargi i przedkłada Kierownikowi Zamawiającego do akceptacji.

VII. Dokumentowanie czynności Komisji Przetargowej

  1. Protokół z postępowania sporządza Sekretarz Komisji Przetargowej, a podpisują wszyscy członkowie Komisji.
  2. Brak podpisu któregokolwiek z członków Komisji Przetargowej powinien zostać wyjaśniony i odnotowany przez Przewodniczącego Komisji w treści protokołu.
  3. Brak podpisu któregokolwiek z członków Komisji powinien zostać wyjaśniony i odnotowany przez Przewodniczącego Komisji w treści protokołu.
  4. Dokumentacja z postępowania może być prowadzona w formie pisemnej lub elektronicznej.
  5. Sekretarz Komisji zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji postępowania w sposób gwarantujący zapewnienie jej nienaruszalności zgodnie z obowiązującymi zasadami.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Skład osobowy Stałej Komisji Przetargowej może ulec zmianie w drodze zmiany niniejszego Zarządzenia.
  2. Do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu zobowiązani są wszyscy członkowie Komisji Przetargowej.
  3. W przypadku udzielania zamówień w oparciu o procedurę, o której mowa w załączniku 2 i 2a do Zarządzenia nr 2/2021 postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednio.
  4. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp, obowiązujących Zamawiającego Regulaminów lub pozostałe przepisy prawa regulujące udzielanie zamówień, w tym zamówień podlegających współfinansowaniu ze środków UE.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności mających wpływ na wyłączenie z dokonywania czynności w postępowaniu;
  • Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku lub istnieniu podstaw do wyłączenia z postępowania;
  • Załącznik nr 3 – Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem komisji przetargowych.

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu Komisji Przetargowych

 

 

oznaczenie zamówienia.................

                                                                                                                                                                            

Oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności mających wpływ na wyłączenie z dokonywania czynności w postępowaniu

 

Kierownika Zamawiającego/pracownika Zamawiającego, któremu powierzono wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności/członka Komisji Przetargowej/biegłego/innej osoby wykonującej czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania/osoby mogącej wpłynąć na wynik postępowania/osoby udzielającej zamówienia

Imię .....................................................................................................

Nazwisko ............................................................................................................

 

Uprzedzony(-a)* o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, oświadczam, że zostałem(-am)/ nie zostałem(-am)* prawomocnie skazany(-a)* za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 228-230a, art. 270, art. 276, art. 286, art. 287, art. 296, art. 296a, art. 297, art. 303 lub art. 305 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1444 i 1517), zwanej dalej „Kodeksem karnym”.

 

 

………………… dnia ............................. r.

(podpis)

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu Komisji Przetargowej

oznaczenie zamówienia.................

 

Oświadczenie o braku lub istnieniu konfliktu interesów[1]

Kierownika Zamawiającego/pracownika Zamawiającego, któremu powierzono wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności/członka Komisji Przetargowej/biegłego/innej osoby wykonującej czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania/osoby mogącej wpłynąć na wynik postępowania/osoby udzielającej zamówienia

Imię .....................................................................................................

Nazwisko ............................................................................................................

Uprzedzony(-a)* o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, oświadczam, że:
1) ubiegam/nie ubiegam* się o udzielenie zamówienia;
2) pozostaję/nie pozostaję* w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz jestem/nie jestem* związany(-a)* z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli oraz pozostaję/nie pozostaję* we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania pozostawałem(-am)/nie pozostawałem(-am)* w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą, otrzymywałem(-am)/nie otrzymywałem(-am)* od wykonawcy wynagrodzenia z innego tytułu i byłem(-am)/nie byłem(-am)* członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4)pozostaję/nie pozostaję* z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do mojej bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania.

 

.......... dnia ............................. r.

(podpis)

[1] Oświadczenie o istnieniu okoliczności, o których mowa w Oświadczeniu składa się niezwłocznie po powzięciu wiadomości o ich istnieniu, a oświadczenie o braku istnienia tych okoliczności nie później niż przed zakończeniem postępowania

 

Załącznik nr 3 do Regulaminu Komisji Przetargowej

  

Oświadczenie
o zapoznaniu się z Regulaminem Komisji Przetargowych i przyjęciu obowiązków do pełnienia funkcji  w Komisji Przetargowej

 

Niniejszym oświadczam, że:

1) zapoznałem/-am się z Regulaminem Komisji Przetargowych oraz dokumentacją postępowania dostępną na dzień składania oświadczenia;

2) przyjmuję obowiązki do pełnienia funkcji w Komisji Przetargowej, zgodnie z decyzją Kierownika Zamawiającego oraz Regulaminem Komisji Przetargowych;

3) zobowiązuję się wykonywać moje zadania uczciwie, rzetelnie i obiektywnie;

4) zobowiązuję się nie ujawniać jakichkolwiek informacji związanych z przebiegiem prac Komisji Przetargowej.

 

 

……………………………………………….

 (imię, nazwisko i data)

 

 

Facebook
BIP
BIP