Zadzwoń do nas

Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane jest w siedzibie Spółki w Żywcu przy ulicy Brackiej 66 i realizuje następujące zadania:

 
Dziennik Podawczy
  • przyjmuje korespondencję kierowaną do MPWiK Żywiec

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Dział Zarządzania Siecią, kierownik: Agnieszka Kliś, e-mail: a.klis@mpwik-zywiec.pl

  • udziela informacji technicznej dotyczącej możliwości zasilania w wodę i odprowadzania ścieków,
  • wydaje warunki techniczne podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej,
  • uzgadnia lokalizację projektowanej inwestycji względem istniejącej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
  • uzgadnia projekty techniczne sieci oraz przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych,
  • Kontakt tel. 33 860 63 37;  33 860 63 40; 33 860 63 41;

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Dział Obsługi Klienta i Sprzedaży,  kierownik: Daniel Dybczak, e-mail: d.dybczak@mpwik-zywiec.pl

  • przyjmuje odczyty wskazań wodomierzy
  • wystawia faktury
  • przyjmuje reklamacje faktur za dostawę wody i odprowadzanie ścieków
  • dokonuje zmian w ewidencji Klientów
  • udziela informacji o obowiązujących stawkach opłat za wodę i ścieki
  • przyjmuje zgłoszenia o awariach wodomierzy w budynkach prywatnych
  • zawiera umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
  • Kontakt: tel. 33 860 63 00 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Informujemy, że od 1 stycznia 2025r. wpłaty wykonane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. powiększone będą o koszty prowizji.
Poniżej przedstawiamy wykaz placówek, w których za wpłaty za usługi świadczone przez Przedsiębiorstwo nie jest pobierana prowizja:
  1. Bank Spółdzielczy w Żywcu – Rynek 23, 34-300 Żywiec,
  2. Placówka Banku Spółdzielczego w Żywcu – ul. Dworcowa 23, 34-300 Żywiec,
  3. Placówka Banku Spółdzielczego w Żywcu – ul. Wiejska 40, 34-324 Lipowa (obok budynku Urzędu Gminy),
  4. Placówka Banku Spółdzielczego w Żywcu – al. Józefa Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice
    (w budynku Urzędu Gminy),
  5. Bank Spółdzielczy w Gilowicach – Plac Bankowy 1, 34-322 Gilowice,
  6. Bank Spółdzielczy w Jeleśni – ul. Żywiecka 8, 34-340 Jeleśnia,
  7. Bank Spółdzielczy Ziem Górskich KARPATIA – Radziechowy 700 lok.1, 34-381 Radziechowy (dotyczy tylko i wyłacznie Odbiorców z Gminy Radziechowy-Wieprz),
  8. Bank Spółdzielczy Ziem Górskich KARPATIA – punkt kasowy w Żywcu, ul. Dworcowa 36 34-300 Żywiec (dotyczy tylko i wyłacznie Odbiorców z Gminy Radziechowy-Wieprz),
  9. Kasa w Urzędzie Gminy Jeleśnia – ul. Plebańska 1, 34-300 Jeleśnia,
  10. BNP Paribas Bank Polska S.A. – ul. Cyniarska 6, 43-300 Bielsko-Biała,
  11. BNP Paribas Bank Polska S.A. – ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice.
Prowizje nie są również pobierane za wpłaty wykonane za pośrednictwem iBOK (Internetowego Biura Obsługi Klienta). Serwis dostępny jest pod adresem:
https://ibok.mpwik-zywiec.pl. Operatrem płatności jest AUTOPAY. Korzystanie z serwisu możliwe jest dla zarejestrowanych Klientów.
 
Facebook
BIP
BIP