Zadzwoń do nas

Przewodnik Klienta

Biuro Obsługi Klienta ma dla nas znaczenie strategiczne. Dbamy o to, aby nasi konsultanci byli zawsze doskonale przygotowani do pracy. Klient, chcąc załatwić konkretną sprawę, nie musi już chodzić po poszczególnych działach, lecz w jednym miejscu dopełni wszelkich formalności . Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, mające dużą wiedzę i doświadczenie, znakomicie znające procedury, traktujące Klienta życzliwie i z sympatią. Nasz zespół z przyjemnością udzieli wyczerpujących informacji i zawsze doradzi i znajdzie satysfakcjonujące rozwiązanie.

W Biurze Obsługi Klienta(BOK) znajdują się stanowiska do bezpośredniej obsługi klienta:

Najczęstsze pytania:

Ile wynoszą opłaty za wodę i kanalizację ?

Wszelkie informacje znajdują się w zakładce:  Taryfa

Jak sprawdza się jakość wody i kto za te badania odpowiada?

Jakość wody kontrolowana jest aż do wodomierza Klienta . Woda, jako produkt spożywczy dostarczany do domów, poddawana jest licznym kontrolom dokonywanym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego i musi spełnić surowe kryteria jakościowe. Za wodomierzem, który musi być zaplombowony, woda wpływa do sieci wewnętrznej i jedynie od Was zależy utrzymanie jej jakości. Sieć wewnętrzna to rury, przyłącza, krany, zawory znajdujące się za wodomierzem.

Raporty jakości wody prezentowane są w zakładce "Nasza woda"

Dlaczego woda ma czasem nieprzyjemny zapach?

Takie zjawisko może występować jedynie w przypadku ciepłej wody.  Trudno nam odpowiadać za zapach i smak wody po podgrzaniu w podgrzewaczach. 

Jakie są terminy płatności za wodę i ścieki?

Wszelkich informacji dot. rozliczeń i faktur udziela Dział Obsługi Klienta

Czy wodę z kranu można pić bez przegotowania?

Zimna woda dostarczona Klientom z sieci do budynku (do głównego wodomierza) spełnia wymogi odpowiednich przepisów i można ją pić bez przegotowania

Jak odczytać wodomierz?

W większości przypadków wodomierz znajduje się w piwnicy, w pomieszczeniu technicznym, kotłowni, garażu. Czasami wodomierz znajduje się w studzience wodomierzowej, znajdującej się na zewnątrz budynku. Może to być inne miejsce, ale praktycznie zawsze będzie to blisko skraju Twojej własności wzdłuż ulicy gdzie znajduje się wodociąg miejski. Odczyty wodomierza podawane są w metrach sześciennych (m3) Jeden metr sześcienny to1000 litrów.1 m3stanowi tzw. jednostkę bilingową. Spoglądając na swój rachunek za wodę można łatwo znaleźć liczbę m3 jaka została zużyta w ostatnim okresie obliczeniowym. Na większości wodomierzy dwie ostatnie cyfry po prawej stronie są zazwyczaj w kolorze czerwonym i nie są odczytywane. Następne cyfry po lewej stronie wodomierza to liczby jednostek bilingowych (metrów sześciennych), które przepłynęły przez wodomierz. Aby określić liczbę zużytych metrów sześciennych wody należy odjąć liczbę widniejącą na poprzednim odczycie od odczytu aktualnego.

Facebook
BIP
BIP